Po zakończeniu okresu ważności licencji miesięcznej (kilkumiesięcznej) w głównym oknie aplikacji Kaspersky Internet Security wskaźnik ochrony zmieni się na czerwony informując o Problemie z licencją, a w prawym dolnym rogu okna zobaczysz komunikat Subskrypcja utraciła ważność.
Jeśli chcesz, aby Kaspersky Internet Security nadal chronił Twój komputer, należy zakupić licencję komercyjną lub miesięczną i aktywować Kaspersky Internet Security nowym kodem aktywacyjnym. W celu aktywacji aplikacji zakupionym kodem:
- Upewnij się, że na Twoim komputerze data systemowa jest ustawiona poprawnie.
- Otwórz Kaspersky Internet Security.
- W prawej dolnej części okna, kliknij Subskrypcja utraciła ważność.
- W oknie Licencjonowanie kliknij na ikonę z krzyżykiem znajdującą się obok numeru klucza licencyjnego.
- W oknie Uwaga!, które zostanie wyświetlone, potwierdź chęć usunięcia klucza klikając przycisk Usuń.
- W oknie z komunikatem Aplikacja nie została aktywowana, kliknij odnośnik Wprowadź kod aktywacyjny.
- W oknie Aktywacja, wprowadź kod aktywacyjny otrzymany po dokonaniu zakupu.
- Sprawdź poprawność wpisanego kodu. Kod aktywacyjny zawiera wyłącznie znaki łacińskie.
- Kliknij przycisk Aktywuj.
- W tym momencie kreator aktywacji połączy się z serwerem Kaspersky Lab i pobierze plik klucza licencji.
- W oknie Aktywacja została pomyślnie zakończona liknij przycisk Zakończ.
W ten sposób aplikacja została aktywowana nowym kodem aktywacyjnym.